4 arengutaset- mis tasemel oled, kuidas tõusta kõrgemale?

 

Selles videos saad aimu millisel arengutasemel hetkel oled ja kuidas tõusta järgmisele levelile, et oluliselt vähendada oma stressitaset, olla tervem, õnnelikum, saavutada lihtsamini, kiiremini ja naudinguga, seda mida soovid.

Pole üks tase parem teisest, vaid erineval astmel koged maailma erinevalt ja saad erinevad tulemused. Kusjuures ei ole ka seda, et sa oled kogu aeg ühel tasemel, vaid sõtluvalt sinu hetkel olekust liigud ühelt levelilt teisele.

Arengutasemed:

Level 1: “To me” (Ohver)

Level 2: “By me” (Saavutaja)

Level 3: “Through me” (Usaldaja)

Level 4: “As me”

——————————————————————————————————–

1. NÄDALA VÄLJAKUTSE: Süüdistamise vähendamine.

Samm 1. Märka kui hakkad kritiseerima, süüdistama. Kui tihti teed seda?

– Sul võib olla lihtsam jälgida oma mõtteid, tundeid või oma käitumist.

 

Samm 2. Kuidas “negatiivsest” tundest välja tulla?

1. Jälgi, kus kohas “negatiivne” tunne kehas asub

2. Hinga sügavalt, rahune, senikaua kuni emotsioon kaob (tavaliselt emotsioon kaob 1-2 minuti jooksul, kui sa ei toida seda uuesti negatiivsete mõtetega).

——————————————————————————————————–

Lisalugemine: Kui soovid, loe lisaks: Dr David Hawkins “Power vs force”.