Intuitsioon- sisetunde järgimine äris ja elus

 

Selles videos saad teada kuidas oma sisetunnet äris ja elus järgida, et paremaid otsuseid vastu võtta ja saada lihtsamini seda, mida soovid.

Meil kõigil on võimalik kasutada oma isiklikku sisemist kompassi igasuguste otsuste tegemisel. Eriti oluliseks muutub see siis, kui oled stressis, on vaja olulisi otsuseid vastu võtta. Tihti aga muretsemine, kahtlemine, süütunnne ja teised madalad seisundid takistavad oma sisetunnet järgimast.

– Mis on intuitsioon?

– Kuidas usaldada end ja järgida oma sisetunnet?

– Kuidas teha vahet oma sisetundel ja teistel tunnetel?

Nendele küsimustele vastame selles 7-minutilises lühivideos.

————————————————————————————————————————

Sisetunne, sisehääl, intuitsioon, kõhutunne, vaist… Erinevad inimesed kogevad intuitsiooni erineval viisil. Sellest räägivad tuntuimad edukad inimesed- Richard Branson, Oprah Winfrey, Will Smith ja paljud teised näitlejad, sportlased ning ettevõtjad.

Me kõik oleme kogenud hetki, kui tekib mingi tunne või teadmine, mis ei tulene mõtlemisest. See on see tunne või teadmine, mis tuleb vaikselt, õrnalt ja sageli end ei korda.

See sisetunne on meil kõigil käepärast igal hetkel, kui õpime seda kuulama. Oluline on end tundma õppida, et märgata, kuidas sisetunne just sinuga kõneleb.

Sisetunde järgimist saad kasutada äris, suhetes, otsuste tegemisel… ükskõik kus. Üks viis on elus level 2 pealt tegutseda ning end kõigest läbi suruda, pressida. Teine lahendus on level 3 pealt tegutseda- tegusteda, kuid usaldada selle juures ka oma sisetunnet.

Kuidas usaldada end ja järgida oma sisetunnet? 

Esmalt on hea teada seda, et naturaalselt, loomupäraselt me olemegi kõrges energias, heas seisundis, usaldame end aga mis selle alla toob ning mis seda seisundit lõhub, on igasugune negatiivne piirav mõtlemine.

Väikesed lapsed on hea näide sellest, nad rõõmsad, ei hoia end tagasi,  nad on elavad ja teevad seda, mis neile just sellel hetkel kõige enam meeldib.

Esimene samm on rahuneda, tulla tagasi heasse enesetundesse.

  1. Märka kui hakkad muretsema, kahtlema, süüdistama, oled vihane- oled negatiivses madalas seisundis.
  2. Otsusta kohe katkestada negatiivne seisund.
  3. Rahune. Keskendu näiteks rahulikule sügavale hingamisele või helidele mida kuuled või sellele mida näed, et seda mõttemüra vähendada, maha rahuneda.

Nüüd kui sa oled rahustanud oma meele, siis saad kuulata, märgata oma sisetunnet.

Kuidas märgata oma sisetunnet? Vaata videost järgi.